Zkušený a profesionální administrativní servis služeb
Dovednosti a schopnosti:
dobré komunikační schopnosti,
zodpovědný a proaktivní přístup,
spolehlivost,
samostatnost,
organizační dovednosti,
bezproblémové ovládání PC
výbornou znalost českého jazyka,
cizí jazyk: španělština, dále pasivně aj
Christina a kolektiv
ASISTENTKA
Virtuální asistentka bez závazků je administrativní pracovník, je živý a není to automat. Pracovní činnosti provádím osobně já nebo deleguji kolegyně. Na dálku Vám zaneprázdněným podnikatelům vyřizujeme úkoly a povinnosti, kterým se z jakéhokoliv důvodů nemůžete věnovat. Další hlavní výhoda spočívá v úspoře provozních i mzdových nákladů na zaměstnance, jelikož pro vás provádíme přidělenou práci na našem vlastním zařízení, v našich prostorách a platíte mi odměnu formou fakturace, a nebo max. na bázi Dohody o provedení práce. Oboje si bez problému vložíte do firemních nákladů.
Často plníme ale i úkoly zadané od běžných nepodnikajících občanů (nepodnikatelů). Může se jednat o rezervace dovolené, letenek, návštěv vhodného lékaře a nebo objednání jednání na úřadu nebo u právníka. Současně vyhledání toho vhodného ve věci pro vás.
Platba za práci je prostřednictvím partnerského portálu STOVKOMAT.CZ, kde vám vystaví řádný doklad (podnikatelům fakturu) a vy pohodlně zaplatíte za mopu službu a za mou práci, kterou jste si objednali, a to i s garancí: (tento partner vám garantuje správné a včasné dodání mojí služby a zároveň vrácení peněz v případě nespokojenosti s výsledkem. A až v případě odsouhlasení dodané práce mi teprve peníze uvolní a vyplatí.)