Zkušený a profesionální administrativní servis služeb

 

Dovednosti a schopnosti:

  • dobré komunikační schopnosti,
  • zodpovědný a proaktivní přístup,
  • spolehlivost,
  • samostatnost,
  • organizační dovednosti,
  • bezproblémové ovládání PC 
  • výbornou znalost českého jazyka,
  • cizí jazyk: španělština, dále pasivně aj

Christina a kolektiv

ASISTENTKA

  1. Virtuální asistentka bez závazků je administrativní pracovník, je živý a není to automat. Pracovní činnosti provádím osobně já nebo deleguji kolegyně. Na dálku Vám zaneprázdněným podnikatelům vyřizujeme úkoly a povinnosti, kterým se z jakéhokoliv důvodů nemůžete věnovat. Další hlavní výhoda spočívá v úspoře provozních i mzdových nákladů na zaměstnance, jelikož pro vás provádíme přidělenou práci na našem vlastním zařízení, v našich prostorách a platíte mi odměnu formou fakturace, a nebo max. na bázi Dohody o provedení práce. Oboje si bez problému vložíte do firemních nákladů. 

  1. Často plníme ale i úkoly zadané od běžných nepodnikajících občanů (nepodnikatelů). Může se jednat o rezervace dovolené, letenek, návštěv vhodného lékaře a nebo objednání jednání na úřadu nebo u právníka. Současně vyhledání toho  vhodného ve věci pro vás. 
  2. Platba za práci je prostřednictvím partnerského portálu STOVKOMAT.CZ, kde vám vystaví řádný doklad (podnikatelům fakturu) a vy pohodlně zaplatíte za mopu službu a za mou práci, kterou jste si objednali, a to i s garancí: (tento partner vám garantuje správné a včasné dodání mojí služby a zároveň vrácení peněz v případě nespokojenosti s výsledkem. A až v případě odsouhlasení dodané práce mi teprve peníze uvolní a vyplatí.)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky